MotokárySZM/Mini motoČtyřkolkySupermotoPitbike/SkůtrySportovní a společenské akce
 
Aktuality

Adam Vyskočil vicemistrem republiky! Titul mu utekl o bod

PÍSEK – Motocyklový jezdec Adam Vyskočil má za sebou další úspěšnou sezonu. S přehledem zvládl přechod na silnější motorku a v kategorii mini GP open se stal vicemistrem České republiky, přičemž mu celkové prvenství uteklo pouze o bod. Mladý šampión si na nový stroj rychle zvykl a v závodech ukázal záda mnohem starším a zkušenějším jezdcům. Nadějný závodník shrnul uplynulou sezonu. Jeho otec Michael Vyskočil prozradil, jak se motoristického sportu dotkl koronavirus nebo jak je náročné sehnat potřebné finance.

Adam Vyskočil

V uplynulé sezoně jsi přešel na silnější motorku? Jak jsi to zvládl?

Ze začátku se mi na silnější motorku moc přecházet nechtělo. Přišlo mi to obtížnější a při prvním tréninku jsem sotva otáčel řídítky. Na druhou stranu jsem se na větší motorku moc těšil, konečně vstup do prakticky nejvyšší kategorie miniracingu, další krok na cestě na velké závody, prostě sen. Táta umí překvapit, motorku jsem totiž dostal k vánocům. Jezdil jsem sice rychle, ale stále to nebylo ono. Přechod byl velký a neočekávaný. Postupně jsem si ale zvykl, vlastně hodně rychle, začalo se mi to ukrutně líbit, a na prvních ofiko závodech jsem proháněl konkurenci bez respektu. Dojel jsem třetí.

Baví tě jízda na silnější motorce víc?

Teď už je to pro mě zábavnější, protože nová motorka je rychlejší, má větší zrychlení a vím, s každým okruhem, každým závodem, že jdeme kupředu, rosteme. Já i můj tým, jak si doma říkáme.

Z jakého letošního závodu jsi měl největší radost a proč?

Největší radost jsem měl asi ze závodu v Písku, který jsem vyhrál. Domácí bojiště, přišli fandit kamarádi a spolužáci, jasně i spolužačky, dokonalá atmosféra, ale cedilo snad vodorovně. Děs. Naštěstí jsem trať znal, ale bylo fakt málo vidět. Jel jsem navíc poprvé na vodě s velkou a těžkou motorkou, ta moje má už sedmdesát kilogramů. Ale věřil jsem si a to udělalo moc. Taťka říká, že tyhle závody vyhrává hlava. No, asi jo, cítil jsem šanci a nakonec jsem vyhrál. Druhý závod na velké mašině a já šel na bednu pro největší pohár. Mamka snad i brečela a táta, ten taky!

Co bylo pro tebe letos největším zážitkem?

Naprosto jednoznačně letět po tom slavným brněnským okruhu, kde se jezdí MotoGP a kde jsem téměř zdolal rodinný rekord, který tam měl taťka na stopadesátikoňové Suzuki! Moje mašina je v podstatě „made in garáž“ a koní má dvacet pět! To byl největší zážitek, okruh si vyzkoušet a popasovat se virtuálně s velkými jmény, naměřit si vlastní čas na trati, kde kraloval třeba Valentino Rossi.

Jak jsi se svými výkony v odjeté sezoně spokojený?

Myslím si, že to bylo lepší než v minulé sezoně, a to sem se loni stal mistrem republiky. Vidím zlepšení a víc si věřím. Byla to vlastně i dost dobrá jízda letos. Ten virus nám dost měnil plány, nešlo moc trénovat, ale taťka mě honil na loukách i na letišti, a to bylo znát.

Jak to zvládáš ve škole?

Učím se teď doma. Je to lepší než ve škole a docela mi to jde. S učením nikdy trable nebyly. Dobrý je, že můžeme trénovat, třeba fyzičku, kdykoli je příležitost. Jen je škoda, a to mě moc mrzí, že nemůžeme pořádně nikde na okruh.

Michael Vyskočil

Jak se Adamovi v uplynulé sezoně dařilo?

V letošní, tedy právě ukončené sezoně jsme se rozhodli, že přestoupíme do vyšší kategorie. K tomu jsme chtěli jet ještě italské mistrovství na minibiku, tak trochu navíc. Nakonec kvůli koronavirovému šílenství jsme jeli závody jen po České republice, a plánovanou Itálii jsme vynechali. Chtěli jsme se učit od těch zkušenějších, kteří to jezdí už dva, tři roky. Chtěli jsme, aby se Adam naučil řadit. Minibike, na kterém Adam zajel první titul Mitra republiky v roce 2017, má odstředivou spojku, neřadí se na něm. Chtěli jsme se od úspěšnějších naučit s tou velkou motorkou prostě jezdit. První rok a žádné přehnané ambice. Měli jsme nějaká malá očekávání od prvního závodu, ale taková tichá a skromná. Závod ale dopadl nad očekávání. Adam byl na bedně – třetí. Pak jsme se museli rozhodnout, jestli se přikloníme k závodům u nás nebo v Itálii. Termíny se hodně kryly. Rozhodli jsme se, že prioritou je velká motorka. I Adam to sám chtěl. Itálii jsme úplně vypustili a zůstali v Čechách. Byla to dobrá volba, jak se později ukázalo. Sezona 2020 pro nás dopadla nad očekávání, Adam stal vicemistrem České republiky. Z nuly rovnou nahoru. Kdyby Adam získal jen o bod víc, tak by se stal mistrem České republiky, s celkovým vítězem má totiž stejný počet bodů. Pak se rozhoduje podle toho, který z jezdců byl víckrát na prvním místě v jednotlivých závodech. Tímto velká gratulace Michalovi z Kuřimi, kterému to moc přejeme a fandíme mu.

Mrzelo vás, že celkové vítězství Adamovi uteklo jen o tak malý kousek?

Trošku nás to mrzelo. Před sezonou jsme ale vůbec nečekali, že budeme bojovat a takovéhle příčky. Skromnost na prvním místě, ne fakt, byl to neuvěřitelný rok a pro nás hodně rozhodující v tom, kam se ubírat dále. I díky úspěchu v právě skončené sezoně jsme se rozhodli k dalšímu kroku kupředu.

Adam je oproti svým konkurentům o dost mladší…

Ano, Adam byl ze všech jezdců ve své kategorii absolutně nejmladší, nejmenší a nejlehčí. To je dost rozhodující i co do manipulace s motorkou, všeobecnou motorikou a fyzickou silou. Tedy, je v nevýhodě. Ostatní jezdci jsou starší přibližně o tři roky a to je znát ve fyzické dispozici. Tady vidíme velké rezervy, sem se budeme zaměřovat přes zimní sezonu.

Kolik jste letos odjeli závodů?

Každý závodní víkend má dva závody. Měli jsme mít devět víkendů, to znamená osmnáct závodů. Ve finále jsme odjeli šest závodních víkendů a jen jedenáct závodů, protože při jednom víkendu začalo hodně pršet a druhý závod byl zrušený. To byl závod na Slovensku, kde trať klouže relativně i za sucha a po dešti to bylo skoro jak led. Jury se usnesla, že trať je nezpůsobilá, nechtěla, aby se dětem něco stalo. Mrzí nás, že se nejezdí více.

Jak jste spokojený s Adamovým přechodem na silnější motorku?

Myslím si, že to Adam zvládnul na výbornou. Hodně nás překvapil. Motorka je třikrát těžší a dvakrát větší. Adam váží kolem dvaceti sedmi kilogramů a motorka má sedmdesát. Jak jsem říkal, na této mašině už se klasicky řadí, a to v letech předtím nebylo. Navíc máme oproti konkurenci specifický stroj. Místo pěti rychlostí jich máme šest. To ale neznamená, že motorka jede rychleji, jen je jinak zpřevodovaná.

Který závod se podle vás Adamovi nejlépe vydařil?

Musím říct, že Adam jezdil velmi dobře relativně celou sezonu. Já jako kritický otec vidím pořád nějaké chybičky. Samozřejmě ke konci sezony, kdy už mají kluci něco najeto, tak se ty závody líbí víc. Poslední závody na Slovakia Ringu jsme měli technický problém a motorka úplně nejela. Adam se na startu ze třetího místa propadl na desáté. V průběhu závodu se pak musel perfektní technickou jízdou prokousávat dopředu, v zatáčkách jít později na brzy a vůbec být agresivnější, závodivější, snad i divočejší. Povedlo se probojovat až na třetí místo. To bylo fantastické. Řval jsem radostí.

Stíhali jste v průběhu sezony i trénovat?

Trénovali jsme, kde se dalo. Na místním okruhu v Písku ale bylo mnoho soukromých akcí, kde se hobíci za úplatu prohání na jejich silničních motorkách. S těmi se nedá trénovat, z dvaceti je devatenáct pomalejších než náš kluk, v podstatě se pro nás nejedná o trénink, ale o volné ježdění, a navíc je pravidelná účast velmi finančně náročná. My, když chceme trénovat sami, tak se na okruh na Hradišti nedostaneme. Je tam plno. Jak byl letos díky zkrácené sezoně obsazený kalendář, to jsem ještě neviděl. Dále je v Písku na okruhu logicky nutné dodržovat určité hodiny klidu, aby nebyly problémy ze strany města. Máme málo možností.

Jak se dotkla vašeho sportu krize kolem koronaviru?

Nás se to více méně dotklo jen v prvním závodě ve Vysokém Mýtě, kde musely být nějaké rozestupy a roušky. Předávání pohárů pak proběhlo v oddělené místnosti a postupně jednotlivým jezdcům. Přes léto se opatření uvolnila a nás se to tady v Čechách, kromě opět posledního závodu, téměř vůbec nedotklo. Mezi předposledním a posledním závodem byla dlouhá pauza, ten se měl konat až na začátku října na Slovensku, ale tam už nás nepustili a nakonec byl zrušený.

Je větší problém než kdy dřív sehnat dostatek financí?

S financemi je to čím dál horší. Nebo možná stejné, ale ekonomická náročnost naší disciplíny stoupá, zvětšuje se motorka, stále více se cestuje i testuje, více stojí pneumatiky a díly, podpůrný servis. My bohužel nemáme velkého sponzora, spíš to jsou všechno kamarádi, kterých se zatím koronavirus moc nedotkl tak, aby podporu Adamovi omezili. Jak říkám, jsou to kamarádi, od kterých máme buď materiální pomoc, nebo finanční částky, ale ty jsou tak akorát na odjetí vždy jednoho závodu. Přesto si jich nesmírně vážíme, na ulici je nenajdu. Každopádně, jako co rok i letos pro příští sezonu by se větší podpora moc hodila. Od města nedostaneme vůbec nic, tam snad nemáme nikdy šanci se napasovat do dotačních projektů. Nejsme fotbal nebo Sokol s členskou základnou, na kterou většinou dotace míří. Trochu mne děsí, že o tak úspěšného malého sportovce není ze strany města vůbec zájem, že je naprosto míjí, že tady mají dvojnásobného mistra republiky, držitele titulu Talent roku a letošního vicemistra, který město čtyři roky poctivě reprezentuje a je jistě dobrým vzorem pro mnohé děti jeho věku. Co jediné nějak funguje, je kraj. Odtud nějaké peníze dostáváme. Pro letošní rok ale byla vypsána dotace na podporu talentované mládeže. Přihlásili jsme se, všechno jsme vyplnili a v květnu jsme se dozvěděli, že je nově upravené kritérium od dvanácti let, které předtím nebylo nikde zmíněno. To je podle mě absolutní nesmysl. To jako do dvanácti let nemají děti na nejvyšší sportovní úrovni nic dělat? Kdyby začal jezdit až ve dvanácti letech na závodní motorce, tak by mu dávno ujel vlak. To není jen v motocyklovém sportu, ve dvanácti letech je prostě pozdě. Takže nás vyškrtli, i když jsme všechno ostatní splnili. A jen jsem koukal, kolik peněz se rozdávalo,individuální sport a hlavně motoristický sport, je v Čechách úplně opomenutý. Ani autoklub nemá dostatek financí, aby jezdce podpořil.

Jak se Adam připravuje na další sezonu?

Snažíme se, aby Adam posiloval, cvičil stabilitu, piloval motoriku a koncentraci. Aby měl jasno v hlavě a dobře se učil. Koncentrace, ta je u nás největší problém. Ačkoli si mnohdy myslím, že je to i problém můj, trenéra a mechanika, protože na růst závodníka mám méně času, než kolik by zasluhoval, a musím ho věnovat sháněním financí. Koncentrovat se jinam, než by bylo vhodné. Je to mnohdy úmor. Přesto neleníme, začali jsme opět chodit na lezeckou stěnu tady v Písku. Na zimu vytáhneme krosovou motorku a lyže, možná ještě minibike do kryté haly na sranda ježdění. Přemýšlíme o Itálii nebo Španělsku, o soustředění, to bychom potřebovali nejvíce, najezdit kilometry, popasovat se s trénující konkurencí, nevypadnout z rytmu a z techniky, ale to se ještě uvidí. Největším protivníkem nám momentálně nejsou jiní jezdci, ale jako všem koronavirus a finance. Snad bychom mohli i tudy požádat fanoušky motosportu o podporu.

Jaké závody plánujete jet v příští sezoně?

Příští rok pojedeme to samé jako letos. Pojedeme se stejnou motorkou, se kterou bychom chtěli pokračovat ještě minimálně dva roky. To se týká miniracingu na malých okruzích, jako jsou Písek, Most nebo Cheb. O tom, kde budeme závodit, o novinkách v našem minitýmu, se zájemce nejvíce doví na našem webu www.adam-vyskocil.com, denní aktuality pak najdou všichni zájemci a fanouškové na Adamově facebookovémprofilu: Adam Vyskocil – motocyklovy zavodnik. Tím, že si Adam vyzkoušel velký okruh v Brně, který ho samozřejmě nadchl a já se mu vůbec nedivím, tak bychom příští rok chtěli začít trénovat i na větší motorce, kterou jsme s vypětím všech ekonomických sil pořídili. Jedná se už o závodní speciál Moto3, se kterým se závodí v mistrovství světa. S tím chceme začít jezdit na velké tratě, a když to půjde, tak i na nějakou dráhu ve Španělsku. Bude záležet na momentální situaci koronavirové v jednotlivých státech Evropy a snad ještě více na té finanční, protože se dostáváme do kategorie, kde rozpočet běžné rodiny, ač do motosportu totálně zmagořené, opravdu přestává stačit.   https://www.jcted.cz/adam-vyskocil-vicemistrem-republiky-titul-mu-utekl-o-bod-1


 

 

 

 



http://www.mskart.cz/en/pred-40-lety-ziskal-milan-simak-titul-mistra-evropy/?fbclid=IwAR2EycBBpjH8KidMe1SHjEPHCl0ZCqTOng2wG5N1xRBg2KtFCSYWKOLr9Ho

https://pisecky.denik.cz/ostatni_region/pro-zkuseneho-kartingoveho-pilota-jindricha-vachu-je-prioritou-jeho-tym-20200826.html


Dráha / 2020 / Pavel Mošovský /

Depo 2 /



https://www.autoklub.cz/153311-odlozeni-zavodu-mcr-steel-ring-trinec/
CZECH KART OPEN 2020 CHeb   http://www.poharcr.cz/
https://www.facebook.com/czechkartopen/

Na Hradišti po malých motocyklech a supermotu přijdou na řadu motokáry

Pandemie koronaviru je přibrzdila, ale zastavit nemohla. Autoklub Hradiště opět rozjel velké závody. Tím letošním největším bylo nedělní mezinárodní mistrovství republiky v supermotu.

Václav Kudrlelupa-plusKliknutím zvětšíte
Václav Kudrle | Foto: Deník/ Jan Škrle

„Sezonu jsme rozjeli za důsledného dodržení všech bezpečnostních a hygienických opatření. Na technické přejímky chodili jezdci po jednom s nasazenými rouškami,“ říká předseda píseckého klubu Václav Kudrle. „Důsledně dbáme i na dodržování hlukových limitů motocyklů i motokár. Všechny stroje splňovaly limity stanové ročenkou Autoklubu České republiky,“ ujistí.

Prvním závodem byl letos v Písku domácí šampionát malých motocyklů. „Přijelo pětasedmdesát jezdců, a přestože celý den pršelo, tak to byly krásné závody,“ připomíná Kudrle letošní závodní premiéru.

 

Na supermoto dorazila jen padesátka účastníků. „Ale přijeli piloti ze zahraničí. Z Rakouska, Slovenska a Itálie. Účast jsme čekali větší, svou roli však asi sehrála i opatření proti koronaviru,“ míní. „Ale nedá se nic dělat,“ jen pokrčí rameny.

Šéf píseckého Autoklubu si chválí spolupráci s Jihočeským krajem. „Podpora ze strany kraje je výrazná a těší nás. Za to bych chtěl poděkovat hejtmance paní Ivaně Stráské a vicehejtmanovi Josefu Knotovi. Vážíme si toho,“ vzkazuje.

Od letoška je na píseckém okruhu položený nový asfalt, který si závodníci nemohou vynachválit. „Náklady jsou to ale obrovské. K tomu sečení areálu, lajnování a další věci,“ vypočítává Kudrle.

Vinou pandemie přišli letos písečtí pořadatelé o dva podniky. Zrušit museli jeden závod malých motocyklů a také rakouský šampionát v supermotu. „Pokud se nic nezmění, tak rakouské mistrovství odjedeme ve druhé polovině srpna,“ informuje.

Velký závodem, na který se na Hradišti ještě letos chystají, bude 15.-16. srpna mistrovství republiky v motokárách. O týden později by pak mělo následovat již zmíněné rakouské mistrovství v supermotu. „Na tyto závody musíme ještě upravit druhé depo,“ chystají další vylepšování ve svém areálu.

Co Kudrleho trápí, je malý počet spolupracovníků, se kterými může závody pořádat. „Náš stálý tým stárne a mladé lidi je strašně těžké sehnat. Vzpomínáme na našeho dlouholetého člena a výborného kamaráda Tondu Babku, který loni na podzim náhle odešel. Pořád ho vidím, jak tady dlouhé roky řídil závody. Hodně nám chybí,“ připomněl dlouholetého funkcionáře. „Kvůli koronaviru nejsou na škole studenti středních škol, ze kterých jsme čerpali. Každopádně chceme i v příštím roce udržet stejné závody, které u nás jezdíme. Dvakrát miniracing, mistrovství republiky v supermotu i motokárách a k tomu další komerční akce,“ uzavírá Václav Kudrle.

Autor: Pavel Kortus


První závod mistrovství republiky v supermotu vyhrál v Písku Milan Sitnianský

První velký závod letošní sezony mají úspěšně za sebou. Na automotodromu na Hradišti odstartovalo letošní mezinárodní mistrovství republiky v supermotu, hlavní třídu S1 ovládl Milan Sitnianský.

Vítěz píseckého závodu Milan Sitnianský (vpravo) stíhá legendu českého supermota Petra Vorlíčka.lupa-plusKliknutím zvětšíte
Vítěz píseckého závodu Milan Sitnianský (vpravo) stíhá legendu českého supermota Petra Vorlíčka. | Foto: Deník/ Jan Škrle

Pandemie koronaviru, která odložila začátek našeho mistrovského seriálu až na konec června, se nepříznivě odrazila na účasti. Do Písku dorazila jen padesátka pilotů. Organizátoři jich přitom očekávali možná i o třicet více. „Propad v účasti se nejvýrazněji projevil mezi hobby jezdci, kterých máme nejvíce. Spousta kluků musela zavřít své firmy a řeší ekonomické starosti. Museli změnit priority, což se projevilo i na účasti,“ vysvětluje vedoucí komise supermota při Autoklubu David Novotný.

Potěšila ho naopak účast zahraničních jezdců. „Náš nejlepší pilot Milan Sitnianský pozval svého italského rivala Elia Samartiniho, což je mistr Itálie i Španělska. To je hodně rychlý závodník a je potěšitelného, že ho Milan v obou jízdách dokázal porazit. Velmi dobrý je i Rakušan Bernard Hitzenberger. Třída S1 byla v Písku opravdu nabitá. Proto jsme ji také oddělili od S2, protože tito kluci jsou o moc rychlejší,“ říká.

Letošní šampionát bude nakonec pětidílný. „Příští závod se pojede ve Vysokém Mýtě společně s rakouským mistrovstvím, což by se mělo pozitivně odrazit na účasti. Touto cestou chceme do budoucna jít, abychom dělali šampionáty společně. Každý stát má své bolístky a startovné zvedat nechceme, tak tohle je cesta, jak udržet úroveň závodů. Navazujeme na zóny, které byly dříve. Pořádali bychom mistrovství společně s Rakouskem a Německem. Díky tomu se zvětší jezdecká základna a budeme schopni zaplatit závodiště,“ naznačuje Novotný cestu do budoucna.

O úplném zrušení mistrovství kvůli pandemii prý neuvažovali. „Šli jsme měsíc po měsíci. Od začátku bylo jasné, že nejsme schopni odjet první dva závody v Chebu a v Sosnové. Začali jsme tak až teď v Písku. Potřebovali jsme, aby byly povoleny akce pro pět set lidí, abychom mohli dodržet všechna nařízení vlády. Na Hradišti se to striktně dodržovalo,“ ujistí.

 

Mistrovství světa a Evropy se letos spojilo do jednoho pouze třídílného seriálu. Přesto nebyla šance, že by kromě výborného Itala Samartiniho dorazili do Písku i další hvězdní piloti. „Nejvíce jezdců ze světové špičky pochází ze Španělska a Itálie. Samartini žije v oblasti, kterou pandemie tolik nezasáhla, ale ostatní jsou na tom hůř a mají spoustu svých starostí. Proto nikdo ani neuvažoval o tom, že by přijel. Mělo dorazit více rakouských jezdců, ale jejich situace také není jednoduchá. Poláci k nám nemohou vůbec. Je to komplikované,“ připouští. „Přitom jsme v Písku jeli druhý letošní závod supermota v Evropě, ale spousta lidí vzdala sezonu úplně a někteří chtějí v omezených podmínkách absolvovat alespoň své národní šampionáty,“ dodává.

Kvantita sice trochu chyběla, ale nejsilnější třída S1 byla skutečně nabitá. První jízdu ovládl nestárnoucí Petr Vorlíček před současnou českou jedničkou Milanem Sitnianským. Ten vyhrál jízdu druhou i celý písecký závod. „Třída S1, to byla opravdu špička,“ ocenil první muž českého supermota.

Výsledky - S1: 1. Sitnianský 47, 2. Vorlíček 45, 3. Samartiniho (It.) 38, 4. Hitzenberger (Rak.) 36, 5. Provazník 36. S2: 1. Flígr 50, 2. Bartošák 44, 3. Drkoš 40. Veterán Cup 40: 1. P. Kajgr 47, 2. Cikánek 42, 3. Smilek 38. Veterán Cup 50: 1. Tájek 47, 2. Starý 43, 3. Buček 42. S5 Junior: 1. Ulman 50, 2. Kokeš 44, 3. A. Kajgr 40. S6 Elév: 1. Ludvík 30, 2. Hubička 27.

30.5.2020./Honda Endurace 2020 / MINI 60 / TRAINING 125 / www.autoklub-pisek.cz /výsledky

 


Své brány pomalu otevírá i motodrom Hradiště

Jindřich Vácha (vpravo) s Petrem Ptáčkem - českou nadějí pro nejsledovanější závody monopostů F1.  , Autor: Václav Kozma

Jindřich Vácha (vpravo) s Petrem Ptáčkem - českou nadějí pro nejsledovanější závody monopostů F1.     Autor: Václav Kozma

PÍSEK/HRADIŠTĚ - V rámci rozvolňování zákazu sportování se v pátek 24. a v sobotu 25. dubna poprvé otevřely i brány závodního moto okruhu Hradiště i přilehlé střelnice pro kulové zbraně. K individuálnímu tréninku bylo připuštěno několik jezdců kategorie moto Miniracing českobudějovické Smrž Academy, na které osobně dohlížel motocyklový závodník Jakub Smrž. Motokárovou část hlavně zastupoval se svou tréninkovou skupinou Praga Racing Karts matador a mnohonásobný republikový šampion - Písečák Jindřich Vácha. Ten do kokpitu svého monopostu zatím neusedl, protože měl spoustu práce coby mechanik a trenér se svými mladými svěřenci. Navíc se jako mentor a odborný poradce věnoval Petru Ptáčkovi, o kterém tvrdí, že to je Čech, který má momentálně nejblíže do formule 1. Sedmnáctiletý mladík přesedlal ve čtrnácti letech na formule, ale v době koronavirové pandemie tráví nucenou pauzu v Čechách, a za vděk vzal tréninkem v motokáře, kterou mu ochotně Jindřich Vácha zapůjčil. Individuální trénink probíhal na Hradišti za přísných hygienických opatření podle nařízení vlády České republiky, na které ostřížím zrakem dohlížel sám předseda Svazu technických sportů Prácheňsko Libor Pichlík.

Nad dodržováním všech opatření bděl Libor Pichlík a s rouškou na obličeji šel všem příkladem.  , Autor: Václav Kozma                                          zobrazit všechny fotky

Rozhovor s Jindřichem Váchou a českou nadějí pro F1 Petrem Ptáčkem najdete v některém z příštích čísel papírových Píseckých postřehů.

Diskuse k článku - 1 příspěvek

 

 

http://www.kartingsport.cz/clanky/neco-trochu-z-motokarove-historie-1550/  Vráťa
 

Vláda ČR dnes schválila vyhlášení nouzového stavu na celém území České republiky.

Nouzový stav je vyhlášen od dnešních 14 hodin na dobu 30 dnů. V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu bylo přijato krizové opatření v gesci Ministerstva zdravotnictví.

Od 13. 3. 2020 od 6:00 se zakazují divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, trhy a veletrhy, vzdělávací akce, a to jak veřejné, tak soukromé s účastí přesahující ve stejný čas více než 30 osob. Zákaz platí do odvolání toho mimořádného opatření. Tento zákaz se nevztahuje na schůze, zasedání a podobné akce ústavních orgánů, orgánů veřejné moci, soudů a jiných veřejných osob, které se konají na základě zákona. Současně se zákaz nevztahuje na pohřby.

 

inec motokáry 2019 /https://www.ceskatelevize.cz/porady/10207469169-svet-motoru/419232401269003-karting-m-cr-trinec/?fbclid=IwAR3g3Bpk-FLaRtJ7jcFeja7uxKKMRybIPFUN76niNSWDmqb3toau2eM6TnI

Karting 2019 / Česká televize - Sport  / Cheb MCR
CZECH KART OPEN - Mistrovství ČR a Pohár AČR v kartingu  2019
https://www.tvcom.cz/Zapasy/Sport-Motosport/Soutez-Karting/  MCR-WACKERSDOR / motokáry /30.6.6.2019 /
Karting 2019 / Svět motorů / Písek / 2019 /

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10207469169-svet-motoru/219471291269116-mm-cr-supermoto-vysoke-myto?fbclid=IwAR2kTgFbQHD_-FfHdAphnvsOkLy05EJ5jiChwFa33PvxwsughKE8Vuem9BA

Motokáry 2019 Cheb/ ČT sport/ Supermoto Cheb 2019 výsledky ČT sport /

http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/rychle-muze-prohanela-na-hradisti-jeste-rychlejsi-divka/

http://ceskobudejovicky.denik.cz/ostatni_region/autodrom-v-pisku-na-hradisti-hosti-v-nedeli-mistrovstvi-republiky-v-supermotu-20170831.html

8-11.srpna 2017/ Baltic Open Bohemia Formule Facebok 2017/ informace / výsledky/ foto /

http://www.motokary.cz/2017/07/matej-kacovsky-na-stupnich-vitezu-dkm/?afg88_page_id=2#afg-88

https://www.facebook.com/vrata.ondracek/media_set?set=a.10209633545575750.1073741936.1242156107&type=3&pnref=story
http://www.easykart.cz/2017/07/mcr-pisek_2017/  https://www.youtube.com/watch?v=0tbWMBzfv5c
http://ceskobudejovicky.denik.cz/ostatni_region/sazka-na-mladi-na-hradisti-udelali-tratove-komisare-z-piseckych-gymnazistek-20170703.html
http://ceskobudejovicky.denik.cz/ostatni_region/jakub-kadlcak-uhajil-na-hradisti-pozici-lidra-hlavni-tridy-mistrovstvi-republiky-20170703.html
http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/na-hradisti-se-jel-treti-zavod-republikoveho-sampionatu-v-kartingu/
http://ceskobudejovicky.denik.cz/ostatni_region/v-pisku-se-o-vikendu-pojede-mezinarodni-mistrovstvi-republiky-v-motokarach-20170627.html

http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/stopadesatka-pilotu-letala-po-kopci-nad-piskem/
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10207469169-svet-motoru/217471291269068-mm-cr-karting-vysoke-myto
http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/na-hradistskem-kopci-se-prohanely-male-motorky/

 

http://pisecky.denik.cz/ostatni_region/v-pisku-na-hradisti-poradaji-velke-motoristicke-zavody-uz-petadvacet-let-20170522.html

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10207469169-svet-motoru/217471291269046-mm-cr-supermoto-pisek/
http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/mezinarodni-mistrovstvi-republiky-v-supermotu-odstartovalo-v-pisku/
http://pisecky.denik.cz/ostatni_region/na-hradisti-buracely-motory-a-za-tyden-budou-zas-20170430.html
http://pisecky.denik.cz/ostatni_region/prvni-muz-ceskeho-supermota-pavel-kejmar-dorazil-na-hradiste-jen-o-berlich-20170511.html
https://www.facebook.com/pg/Supermoto-Austria-299759203484433/posts/

http://www.kartingsport.cz/clanky/organizace-zavodu-v-ceskem-kartingu-3018/
http://www.kartingsport.cz/
 

Písecké postřehy / Václav Kozma / klik na aktuality
Na hradišťském motodromu se proháněli budoucí šampioni
 

Naši traťoví komisaří  jsou spravedliví a dělají co je v jejich silách.

Foto / Kartingová akademie Písek 2015

http://autoklubtv.cz/2015/10/21/rozhovor-s-mistry-evropy/
Motokáry /Adam Kout / Milan Šimák MS KART /

Supermoto fotogalerie / 2015 /

Supermoto  /Vladimír Bouška /Písek / Mistr ČR  2015 /čtyřkolky
http://pisecky.denik.cz/ostatni_region/pisecky-alt-rossi-vladimir-bouska
-slavi-svuj-uz-druhy-titul-mistra-republiky-20151012-45d3.html



Vladimír Bouška V Písku na Hradišti / Písecký deník / odkaz 1.5.2015 /Supermoto /

Supermoto / Pavel Kejmar / Jsem zase blíž svému snu stát se mistrem světa!

http://www.motorkari.cz/motosport/supermoto/mistrovstv-sveta/kejmar-jsem-zase-bliz-
svemu-snu-stat-se-mistrem-sveta-32083.html

Foto : klikni na odkaz / Autoklub Hradiště - Písek  2015

26-28.červen/ motokáry/ Mistrovství České republiky / Výsledky/   
ČT 4 /záznam pořadu/svět motorů/   
Foto Václav Kozma /Písecké postřehy /

foto Milan Brož

 

 

Foto : Autoklub Hradiště - Písek  2015

Dnes je: Pátek 04.prosinec.2020
Svátek má:
 Barbora
Dráha
Mapa
Mapa online:
Počasí
Naši partneři

 

Facebook

Twitter
 


 

 

 

 


Návštěvnost

Design by:
Autoklub-Písek