VIDEO: Malé motorky se letos na Hradišti představily podruhé. Oba Písečáci znovu slavili vítězství!
8.7.2023 23:24
PÍSEK/HRADIŠTĚ - V sobotu 8. července se na hradišťském motodromu jel čtvrtý závod sedmidílného seriálu mezinárodního mistrovství České republiky miniracing 2023. Závodilo se v osmi třídách: Minimoto Junior A, Minimoto Junior B, Senior Open 50, Ohvale 110, Ohvale 160, GP12 Junior, GP12 Senior, Pitbike 160 Stock. Na startovní rošt se postupně postavilo 66 jezdců včetně několika dívek, které však tentokrát na předních místech výsledkové listiny nefigurovaly. Dvě želízka, a ne ledajaká, má v ohni v letošní sezoně i Písek. Martin Kozák i Adam Vyskočil bojují o příčky nejvyšší a zatím úspěšně.
https://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/75012-video-male-motorky-se-letos-na-hradisti-
predstavily-podruhe-oba-pisecaci-znovu-slavili-vitezstvi/
https://ceskokrumlovsky.denik.cz/ostatni_region/hlavni-tridu-ovladl-na-mistrovstvi-republiky-v-pisku-na-hradisti-jakub-kadlcak-2.html
Moravák ze Všeminy u Slušovic Jakub Kadlčák (24 let) ovládl hlavní třídu KZ2 na čtvrtém závodě mistrovství republiky v motokárách na Hradišti.
22 fotografií v galerii ›
Jakub Kadlčák na čele hlavní třídy KZ2. | Video: Deník/ Pavel Kortus
Po vítězství v měřeném tréninku sice v první finálové jízdě dojel těsně za Jakubem Talašem, ale druhou rozjížďku vyhrál a opanoval i nejštědřeji bodované superfinále.
Na písecké trati je mimořádně důležité postavení na startu. Proto byla pro pilota prachatického týmu MS Kart racing tak cenná výhra v měřeném tréninku. „V naší třídě už se během závodu moc nepředjíždí, takže dobrá pozice na startu má velký význam,“ přikývne.
Jediné zaváhání za celý závodní víkend přišlo v první finálové jízdě, ve které dojel Kadlčák druhý. „Celou jízdu jsem vedl, ale čtyři kola před cílem mě přeskočil Kuba Talaš. Byl to boj až do konce, ale skončil jsem druhý,“ vrátil se k úvodní bodované jízdě.
Druhou vyhrál systémem start – cíl. „Start mi vyšel ideálně, povedlo se mi soupeřům i trošku poodjet a pak už jsem si to jenom kontroloval,“ pochvaloval si v cíli vítězné druhé jízdy.
V Kaplici se pojede poprvé v historii závod mistrovství světa v sajdkárkrosu
Podobně si vedl také v závěrečném superfinále a díky povedenému píseckému závodu se posunul na čtvrtou příčku průběžné klasifikace šampionátu. „Abych se přiznal, na pořadí mistrovství moc nekoukám. Soustředím se na jednotlivé závody, abych zajel co nejlepší výsledek. A také posunul motokáru, což považuji za to nejdůležitější,“ zdůrazní.
Přesto by Kadlčáka lákal zisk titulu mistra republiky. „K tomu je ale hodně dlouhá a náročná cesta. Letos jedeme s novou technikou, zatím se nám však daří a zrychlujeme každým závodem,“ chválí si. „Jsem rád, že jsem v tomto roce dostal šanci startovat za tým MS Kart. Nabídku jsem přijal a jsem nadmíru spokojen,“ dodá.
Na Hradišti sice vyhrál, ale jeho úplně nejoblíbenější okruh to není. „Vadí mi tady hodně vysoké obrubníky. Na nich to po třech dnech ježdění docela bolí. Také se tady těžko předjíždí. Když si to soupeř pohlídá a jede celý závod defenzivu, tak skoro nemáte šanci ho někde předjet,“ podotkne.
Zdroj: https://ceskokrumlovsky.denik.cz/ostatni_region/hlavni-tridu-ovladl-na-mistrovstvi-republiky-v-pisku-na-hradisti-jakub-kadlcak-2.html
Jindřich Vácha potvrdil na domácí trati republikovou dominanci
Prakticky jistému mistru republiky Jindřichu Váchovi (vpravo) gratuluje po projetí cílem druhý Jeroným Preuss. Autor: Václav Kozma
24.7.2022 22:05
PÍSEK - O víkendu 22. až 24. července se na hradišťském motodromu jel čtvrtý díl šestidílného mistrovství České republiky a Poháru AČR v kartingu. V deseti třídách se představilo 206 jezdců, včetně už tradičně i několika dívek, které opačnému pohlaví zdatně sekundovaly, mnohé chlapce dokonce i na dráze pokořily. Nehasnoucí hvězdou byl nestárnoucí Písečák Jindřich Vácha, který v předešlých třech závodech naprosto dominoval, vyhrál všech devět bodovaných jízd a už před píseckým závodem byl na nejlepší cestě za suverénní obhajobou mistrovského titulu v poli dvaceti dříve narozených jezdců třídy KZ2 Gentleman. Ze své dominance neslevil ani na domácí trati a se všemi soupeři si pohrával jako kočka s myší. Obě bodované jízdy i třetí superfinále ovládl prakticky stylem start-cíl, soupeřům nadělil čtyři vteřiny a více a na pódium si došel pro pohár jasného vítěze. Nejrychlejším jezdcem celého závodního víkendu byl v nejsledovanější třídě KZ2 Jakub Kadlčák z MS kart racing teamu, který sice v první bodované jízdě skončil druhý za Jakubem Talašem, ale druhou jízdu i superfinále před největším soupeřem vyhrál, a tím se stal celkovým vítězem.
hradišťském motodromu byla zahájena závodní sezona
15.5.2022 23:57
PÍSEK/HRADIŠTĚ - O víkendu 13. až 15. května začala na kopci nad Pískem nová závodní sezona. Zahájily ji závody motorek v kategorii Supermoto. V úvodním závodě šestidílného seriálu mezinárodního mistrovství České republiky, které se jede společně s rakouským šampionátem, se za krásného slunečného počasí představilo v devíti třídách 160 jezdců včetně padesáti Čechů. Většina závodníků byla součástí rakouského šampionátu, kde má tato motoristická disciplína větší popularitu. Nejsledovanější a nejrychlejší třídu S1 ovládl Milan Sitnianský před druhým Němcem Peterem Maybüchlerem a třetím Erikem Provazníkem.
Na domácí písecké trati zvítězil Adam Vyskočil
Písečák Martin Kozák. Autor: Václav Kozma
5.9.2021 16:35
PÍSEK - V sobotu 4. září hostil hradišťský motodrom pátý díl šestidílného seriálu MČR a PČR malých motorek Miniracing 2021. V devíti třídách se představilo 73 závodníků včetně několik dívek. Mezi nimi měl trojnásobné zastoupení i Písek. Ve třídě Jawa 50 skončil v poli devíti závodníků na sedmém místě Pavel Myslík. Ve třídě Junior A (6 - 10 let) se na startovní rošt postavilo devět jezdců. Odstartoval s nimi i Martin Kozák (Smrž Academy), který protnul cílovou pásku na šestém místě. Ve třídě Mini GP startoval Adam Vyskočil a za soupeře měl další tři naděje českého silničního motocyklového sportu. V první jízdě dojel druhý, druhou vyhrál, a to nadějnému Písečákovi z týmu JRT vyneslo konečné vítězství.
Nestárnoucí Jindřich Vácha nemá konkurenci
23.8.2021 2:22
PÍSEK/HRADIŠTĚ - O uplynulém víkendu se na hradišťském motodromu jel pátý závod šestidílného seriálu otevřeného mistrovství České republiky, Pohár AČR a série ASN v kartingu. V deseti třídách závodilo 181 jezdců, včetně několika dívek. V nejsledovanější a zároveň nejrychlejší třídě KZ2 zvítězil Dominik Javůrek a tím si zajistil titul mistra republiky. Ve třídě KZ2 Gentleman dříve narozených jezdců naprosto dominoval písecký Jindřich Vácha, který v pěti závodech a tedy patnácti bodovaných jízdách ani jednou nenašel přemožitele a i on si před posledním závodem suverénně zajistil už poněkolikáté titul mistra republiky, který v jeho čtyřiačtyřiceti letech ještě zdaleka nemusí být poslední. „Když mě závodění pořád baví a vyhrávám, nevidím jediný důvod proč bych měl končit,“ říká mnohonásobný republikový šampion Jindřich Vácha.
Druhý díl mezinárodního šampionátu
v supermotu hostil kopec nad Pískem
11.7.2021 21:18
PÍSEK - O víkendu 10. a 11. července se na hradišťském motodromu jel druhý závod šestidílného seriálu mezinárodního mistrovství České republiky v supermotu. Letos poprvé se tato akce konala spolu s mistrovstvím Rakouska, takže startovní rošty byly mnohem plnější než v posledních letech a v mezinárodní konkurenci se bylo v dramatických bojích, kterým se nevyhnulo několik karambolů a opakovaný příjezd rychlé záchranné služby, na co dívat. V devíti třídách, z kterých byly dvě ryze rakouské, se představilo 126 jezdců včetně několika dívek z České republiky, Slovenska, Rakouska, Německa, Maďarska, Polska a Spojených států amerických. Nejprestižnější a nejrychlejší třídu S1 ovládli čeští reprezentanti, kteří si místa na stupních vítězů českého šampionátu rozdělili v pořadí: 1. Milan Sitnianský, 2. Petr Vorlíček, 3. Erik Provazník, když ve stejném pořadí dojeli v obou bodovaných jízdách.
Chci být pořád první, říká závodník Adam Vyskočil
12.5.2021 8:56
PÍSEK – Loňský vicemistr České republiky v kategorii mini GP open Adam Vyskočil se připravuje na blížící se novou sezonu. Písecký talent má v plánu v letošním ročníku odjet stejné závody jako loni. Chystá se také více potrénovat na větší motorce, a to jak v Česku, tak i na zahraničních tratích. Vše bude záležet na pandemické situaci. První závod českého šampionátu se měl konat na domácím Hradišti. Kvůli koronaviru bylo klání zrušeno a tak by měl Talent roku 2019 vstoupit do sezony závodem na Slovensku. V loňské sezoně Adam předčil mnohem starší a zkušenější jezdce a v co nejlepší výsledky doufá i letos. V motoristickém sportu jsou jedním z nejdůležitějších faktorů finance, které se zejména v této době neshánějí lehce. ,,S městem nemůžeme nějak najít společnou řeč a dodneška jsme nedostali ani korunu. Máme v plánu letos zažádat na městě ještě v jednom dotačním programu, pokud ani tam neuspějeme, pak už vzdám veškeré mé snahy žádat u města,“ vysvětluje otec mladého jezdce Michael Vyskočil s tím, že by se snad mohli dočkat pomoci od kraje.
Adam Vyskočil vicemistrem republiky! Titul mu utekl o bod
29.10.2020 18:19
PÍSEK – Motocyklový jezdec Adam Vyskočil má za sebou další úspěšnou sezonu. S přehledem zvládl přechod na silnější motorku a v kategorii mini GP open se stal vicemistrem České republiky, přičemž mu celkové prvenství uteklo pouze o bod. Mladý šampión si na nový stroj rychle zvykl a v závodech ukázal záda mnohem starším a zkušenějším jezdcům. Nadějný závodník shrnul uplynulou sezonu. Jeho otec Michael Vyskočil prozradil, jak se motoristického sportu dotkl koronavirus nebo jak je náročné sehnat potřebné finance.
Adam Vyskočil
V uplynulé sezoně jsi přešel na silnější motorku? Jak jsi to zvládl?
Ze začátku se mi na silnější motorku moc přecházet nechtělo. Přišlo mi to obtížnější a při prvním tréninku jsem sotva otáčel řídítky. Na druhou stranu jsem se na větší motorku moc těšil, konečně vstup do prakticky nejvyšší kategorie miniracingu, další krok na cestě na velké závody, prostě sen. Táta umí překvapit, motorku jsem totiž dostal k vánocům. Jezdil jsem sice rychle, ale stále to nebylo ono. Přechod byl velký a neočekávaný. Postupně jsem si ale zvykl, vlastně hodně rychle, začalo se mi to ukrutně líbit, a na prvních ofiko závodech jsem proháněl konkurenci bez respektu. Dojel jsem třetí.
Baví tě jízda na silnější motorce víc?
Teď už je to pro mě zábavnější, protože nová motorka je rychlejší, má větší zrychlení a vím, s každým okruhem, každým závodem, že jdeme kupředu, rosteme. Já i můj tým, jak si doma říkáme.
Z jakého letošního závodu jsi měl největší radost a proč?
Největší radost jsem měl asi ze závodu v Písku, který jsem vyhrál. Domácí bojiště, přišli fandit kamarádi a spolužáci, jasně i spolužačky, dokonalá atmosféra, ale cedilo snad vodorovně. Děs. Naštěstí jsem trať znal, ale bylo fakt málo vidět. Jel jsem navíc poprvé na vodě s velkou a těžkou motorkou, ta moje má už sedmdesát kilogramů. Ale věřil jsem si a to udělalo moc. Taťka říká, že tyhle závody vyhrává hlava. No, asi jo, cítil jsem šanci a nakonec jsem vyhrál. Druhý závod na velké mašině a já šel na bednu pro největší pohár. Mamka snad i brečela a táta, ten taky!
Co bylo pro tebe letos největším zážitkem?
Naprosto jednoznačně letět po tom slavným brněnským okruhu, kde se jezdí MotoGP a kde jsem téměř zdolal rodinný rekord, který tam měl taťka na stopadesátikoňové Suzuki! Moje mašina je v podstatě „made in garáž“ a koní má dvacet pět! To byl největší zážitek, okruh si vyzkoušet a popasovat se virtuálně s velkými jmény, naměřit si vlastní čas na trati, kde kraloval třeba Valentino Rossi.
Jak jsi se svými výkony v odjeté sezoně spokojený?
Myslím si, že to bylo lepší než v minulé sezoně, a to sem se loni stal mistrem republiky. Vidím zlepšení a víc si věřím. Byla to vlastně i dost dobrá jízda letos. Ten virus nám dost měnil plány, nešlo moc trénovat, ale taťka mě honil na loukách i na letišti, a to bylo znát.
Jak to zvládáš ve škole?
Učím se teď doma. Je to lepší než ve škole a docela mi to jde. S učením nikdy trable nebyly. Dobrý je, že můžeme trénovat, třeba fyzičku, kdykoli je příležitost. Jen je škoda, a to mě moc mrzí, že nemůžeme pořádně nikde na okruh.
Michael Vyskočil
Jak se Adamovi v uplynulé sezoně dařilo?
V letošní, tedy právě ukončené sezoně jsme se rozhodli, že přestoupíme do vyšší kategorie. K tomu jsme chtěli jet ještě italské mistrovství na minibiku, tak trochu navíc. Nakonec kvůli koronavirovému šílenství jsme jeli závody jen po České republice, a plánovanou Itálii jsme vynechali. Chtěli jsme se učit od těch zkušenějších, kteří to jezdí už dva, tři roky. Chtěli jsme, aby se Adam naučil řadit. Minibike, na kterém Adam zajel první titul Mitra republiky v roce 2017, má odstředivou spojku, neřadí se na něm. Chtěli jsme se od úspěšnějších naučit s tou velkou motorkou prostě jezdit. První rok a žádné přehnané ambice. Měli jsme nějaká malá očekávání od prvního závodu, ale taková tichá a skromná. Závod ale dopadl nad očekávání. Adam byl na bedně – třetí. Pak jsme se museli rozhodnout, jestli se přikloníme k závodům u nás nebo v Itálii. Termíny se hodně kryly. Rozhodli jsme se, že prioritou je velká motorka. I Adam to sám chtěl. Itálii jsme úplně vypustili a zůstali v Čechách. Byla to dobrá volba, jak se později ukázalo. Sezona 2020 pro nás dopadla nad očekávání, Adam stal vicemistrem České republiky. Z nuly rovnou nahoru. Kdyby Adam získal jen o bod víc, tak by se stal mistrem České republiky, s celkovým vítězem má totiž stejný počet bodů. Pak se rozhoduje podle toho, který z jezdců byl víckrát na prvním místě v jednotlivých závodech. Tímto velká gratulace Michalovi z Kuřimi, kterému to moc přejeme a fandíme mu.
Mrzelo vás, že celkové vítězství Adamovi uteklo jen o tak malý kousek?
Trošku nás to mrzelo. Před sezonou jsme ale vůbec nečekali, že budeme bojovat a takovéhle příčky. Skromnost na prvním místě, ne fakt, byl to neuvěřitelný rok a pro nás hodně rozhodující v tom, kam se ubírat dále. I díky úspěchu v právě skončené sezoně jsme se rozhodli k dalšímu kroku kupředu.
Adam je oproti svým konkurentům o dost mladší…
Ano, Adam byl ze všech jezdců ve své kategorii absolutně nejmladší, nejmenší a nejlehčí. To je dost rozhodující i co do manipulace s motorkou, všeobecnou motorikou a fyzickou silou. Tedy, je v nevýhodě. Ostatní jezdci jsou starší přibližně o tři roky a to je znát ve fyzické dispozici. Tady vidíme velké rezervy, sem se budeme zaměřovat přes zimní sezonu.
Kolik jste letos odjeli závodů?
Každý závodní víkend má dva závody. Měli jsme mít devět víkendů, to znamená osmnáct závodů. Ve finále jsme odjeli šest závodních víkendů a jen jedenáct závodů, protože při jednom víkendu začalo hodně pršet a druhý závod byl zrušený. To byl závod na Slovensku, kde trať klouže relativně i za sucha a po dešti to bylo skoro jak led. Jury se usnesla, že trať je nezpůsobilá, nechtěla, aby se dětem něco stalo. Mrzí nás, že se nejezdí více.
Jak jste spokojený s Adamovým přechodem na silnější motorku?
Myslím si, že to Adam zvládnul na výbornou. Hodně nás překvapil. Motorka je třikrát těžší a dvakrát větší. Adam váží kolem dvaceti sedmi kilogramů a motorka má sedmdesát. Jak jsem říkal, na této mašině už se klasicky řadí, a to v letech předtím nebylo. Navíc máme oproti konkurenci specifický stroj. Místo pěti rychlostí jich máme šest. To ale neznamená, že motorka jede rychleji, jen je jinak zpřevodovaná.
Který závod se podle vás Adamovi nejlépe vydařil?
Musím říct, že Adam jezdil velmi dobře relativně celou sezonu. Já jako kritický otec vidím pořád nějaké chybičky. Samozřejmě ke konci sezony, kdy už mají kluci něco najeto, tak se ty závody líbí víc. Poslední závody na Slovakia Ringu jsme měli technický problém a motorka úplně nejela. Adam se na startu ze třetího místa propadl na desáté. V průběhu závodu se pak musel perfektní technickou jízdou prokousávat dopředu, v zatáčkách jít později na brzy a vůbec být agresivnější, závodivější, snad i divočejší. Povedlo se probojovat až na třetí místo. To bylo fantastické. Řval jsem radostí.
Stíhali jste v průběhu sezony i trénovat?
Trénovali jsme, kde se dalo. Na místním okruhu v Písku ale bylo mnoho soukromých akcí, kde se hobíci za úplatu prohání na jejich silničních motorkách. S těmi se nedá trénovat, z dvaceti je devatenáct pomalejších než náš kluk, v podstatě se pro nás nejedná o trénink, ale o volné ježdění, a navíc je pravidelná účast velmi finančně náročná. My, když chceme trénovat sami, tak se na okruh na Hradišti nedostaneme. Je tam plno. Jak byl letos díky zkrácené sezoně obsazený kalendář, to jsem ještě neviděl. Dále je v Písku na okruhu logicky nutné dodržovat určité hodiny klidu, aby nebyly problémy ze strany města. Máme málo možností.
Jak se dotkla vašeho sportu krize kolem koronaviru?
Nás se to více méně dotklo jen v prvním závodě ve Vysokém Mýtě, kde musely být nějaké rozestupy a roušky. Předávání pohárů pak proběhlo v oddělené místnosti a postupně jednotlivým jezdcům. Přes léto se opatření uvolnila a nás se to tady v Čechách, kromě opět posledního závodu, téměř vůbec nedotklo. Mezi předposledním a posledním závodem byla dlouhá pauza, ten se měl konat až na začátku října na Slovensku, ale tam už nás nepustili a nakonec byl zrušený.
Je větší problém než kdy dřív sehnat dostatek financí?
S financemi je to čím dál horší. Nebo možná stejné, ale ekonomická náročnost naší disciplíny stoupá, zvětšuje se motorka, stále více se cestuje i testuje, více stojí pneumatiky a díly, podpůrný servis. My bohužel nemáme velkého sponzora, spíš to jsou všechno kamarádi, kterých se zatím koronavirus moc nedotkl tak, aby podporu Adamovi omezili. Jak říkám, jsou to kamarádi, od kterých máme buď materiální pomoc, nebo finanční částky, ale ty jsou tak akorát na odjetí vždy jednoho závodu. Přesto si jich nesmírně vážíme, na ulici je nenajdu. Každopádně, jako co rok i letos pro příští sezonu by se větší podpora moc hodila. Od města nedostaneme vůbec nic, tam snad nemáme nikdy šanci se napasovat do dotačních projektů. Nejsme fotbal nebo Sokol s členskou základnou, na kterou většinou dotace míří. Trochu mne děsí, že o tak úspěšného malého sportovce není ze strany města vůbec zájem, že je naprosto míjí, že tady mají dvojnásobného mistra republiky, držitele titulu Talent roku a letošního vicemistra, který město čtyři roky poctivě reprezentuje a je jistě dobrým vzorem pro mnohé děti jeho věku. Co jediné nějak funguje, je kraj. Odtud nějaké peníze dostáváme. Pro letošní rok ale byla vypsána dotace na podporu talentované mládeže. Přihlásili jsme se, všechno jsme vyplnili a v květnu jsme se dozvěděli, že je nově upravené kritérium od dvanácti let, které předtím nebylo nikde zmíněno. To je podle mě absolutní nesmysl. To jako do dvanácti let nemají děti na nejvyšší sportovní úrovni nic dělat? Kdyby začal jezdit až ve dvanácti letech na závodní motorce, tak by mu dávno ujel vlak. To není jen v motocyklovém sportu, ve dvanácti letech je prostě pozdě. Takže nás vyškrtli, i když jsme všechno ostatní splnili. A jen jsem koukal, kolik peněz se rozdávalo,individuální sport a hlavně motoristický sport, je v Čechách úplně opomenutý. Ani autoklub nemá dostatek financí, aby jezdce podpořil.
Jak se Adam připravuje na další sezonu?
Snažíme se, aby Adam posiloval, cvičil stabilitu, piloval motoriku a koncentraci. Aby měl jasno v hlavě a dobře se učil. Koncentrace, ta je u nás největší problém. Ačkoli si mnohdy myslím, že je to i problém můj, trenéra a mechanika, protože na růst závodníka mám méně času, než kolik by zasluhoval, a musím ho věnovat sháněním financí. Koncentrovat se jinam, než by bylo vhodné. Je to mnohdy úmor. Přesto neleníme, začali jsme opět chodit na lezeckou stěnu tady v Písku. Na zimu vytáhneme krosovou motorku a lyže, možná ještě minibike do kryté haly na sranda ježdění. Přemýšlíme o Itálii nebo Španělsku, o soustředění, to bychom potřebovali nejvíce, najezdit kilometry, popasovat se s trénující konkurencí, nevypadnout z rytmu a z techniky, ale to se ještě uvidí. Největším protivníkem nám momentálně nejsou jiní jezdci, ale jako všem koronavirus a finance. Snad bychom mohli i tudy požádat fanoušky motosportu o podporu.
Jaké závody plánujete jet v příští sezoně?
Příští rok pojedeme to samé jako letos. Pojedeme se stejnou motorkou, se kterou bychom chtěli pokračovat ještě minimálně dva roky. To se týká miniracingu na malých okruzích, jako jsou Písek, Most nebo Cheb. O tom, kde budeme závodit, o novinkách v našem minitýmu, se zájemce nejvíce doví na našem webu www.adam-vyskocil.com, denní aktuality pak najdou všichni zájemci a fanouškové na Adamově facebookovémprofilu: Adam Vyskocil – motocyklovy zavodnik. Tím, že si Adam vyzkoušel velký okruh v Brně, který ho samozřejmě nadchl a já se mu vůbec nedivím, tak bychom příští rok chtěli začít trénovat i na větší motorce, kterou jsme s vypětím všech ekonomických sil pořídili. Jedná se už o závodní speciál Moto3, se kterým se závodí v mistrovství světa. S tím chceme začít jezdit na velké tratě, a když to půjde, tak i na nějakou dráhu ve Španělsku. Bude záležet na momentální situaci koronavirové v jednotlivých státech Evropy a snad ještě více na té finanční, protože se dostáváme do kategorie, kde rozpočet běžné rodiny, ač do motosportu totálně zmagořené, opravdu přestává stačit. https://www.jcted.cz/adam-vyskocil-vicemistrem-republiky-titul-mu-utekl-o-bod-1
Autor: Lucie Mužíková